Tel: 070 - 307 77 73

Consumentenbezorgingen


Consumentenbezorgingen

Voor diverse landelijke ketens hebben wij in 2016 om en nabij 60.000 consumentenbezorgingen uitgevoerd. Kennis van de dagelijkse praktijk is daarmee duidelijk aanwezig. De ontwikkelingen in de markt volgen wij nauwlettend en samen met u proberen wij op de (technologische) veranderingen van de laatste jaren in te spelen.

 

Op weg naar een tevreden klant

Is er een match tussen het verwachtingspatroon van de consument en het door ons geleverde? Dan is uw opdracht goed uitgevoerd, uw klant is tevreden.

 

Naast de praktische uitvoering zien wij onze toegevoegde waarde daarin, om samen met u alle aspecten die tot een mismatch kunnen leiden te bespreken en een goede uitvoering te borgen. Het is met klanttevredenheid als met vertrouwen: Zij komt te voet en gaat te paard.

 

De bepalende succesfactor voor consumentenbezorgingen is: duidelijke afspraken! Wat mag uw klant verwachten? Staat het geleverde in verhouding tot de kosten en wordt er aan het verwachtingspatroon voldaan?

 

Duidelijke afspraken

Op welke dag en op welk tijdstip krijg uw klant de aankoop thuis?

Hoe wordt dit gecommuniceerd?

Zijn er duidelijke (bezorg)voorwaarden?

Waar kan informatie gevonden worden en wie staat uw klant te woord?

Wat betekent bezorgen voor uw organisatie?

Wordt er naast de auto gelost of worden goederen uitgepakt en geplaatst?

Worden uw bezorgingen met 1 of 2 medewerkers uitgevoerd of rekenen wij in voorkomende gevallen op assistentie van uw klant?

 

Wij nemen dit graag met u door en gaan samen met u op weg.

 

 

 

 

Wij bezorgen al sinds 2007


Wilt u iets bespreken?

Belt u mij gerust. Samen kijken wij naar een voor u optimale en kostenverantwoorde oplossing.

 

Ferry Kuntz, Directeur

070 - 307 77 73